Back

The Word

  • Posted : 03/01/2015
  • Name: Harry
  • Subject: Saturday delivery not fulfilled.

Comments:

" -------------------------------------
Customer Comment Details
-------------------------------------
Hi my order (invoice:E2414386) was placed for a Saturday delivery. I noticed it had not been despatched so I phoned up customer services to find out when it would be delivered to find out it would be despatched Monday. I paid extra for the delivery and am now not recieving this service. I'm quite disappointed. If it was mentioned on the website that there was an 11am cut off time I would understand. I would like to request a refund for the delivery charges as I feel I have been conned out of money for a service I am no longer to recieve.

Many Thanks
Harry
------------Scan Employee Ref-------- "

Scan's Action

" Hi Harry,

Thank you for your email,

I apologise for the delay with your order, unfortunately it does appear due to a backlog with orders and volumes we are working through Saturday the 3rd had been fully booked when you placed your order as such you selected Saturday 10th January.

I can see your order shipped Monday as such I have arranged for the difference in cost between £6.99 for Saturday service and £4.57 for next working day delivery to be refunded back to you.

The refund of £2.42 + vat, should clear back in your account within the next week.

Regards, "